Suspekt

Jo då minsann gott folk, aptiten håller sig kvar. Strike! Dock nästan så jag börjar fundra på om det är något suspekt med det hela.
Innan jag hade mina perioder då jag åt dåligt så har jag alltid ätit bra och mycket. Var den som gick och hämtade en andra, ibland tredje, portion tillsammans med grabbarna i gymnasiet. Men jag vill inte minnas att jag var såhär hungrig konstant. Jag är hungrig - så jag äter, är hungrig medans jag äter, och hungrig efter jag ätit....

Drog och solade idag. Kände att jag var tvungen, det var k a t a s t r o f !! Skiftade nästan i blå/grönt. Inte solat sen i somras och BUS:en är slut sen flera månader. Tyvärr blir jag knappt märkbart brun när jag solar första gången på så här länge. Behövs 2-3 gånger innan jag får till en bra grund.

<- Skulle gärna ta lite bränna a la Grekland 07.


So long mother f*ckers!


Tills vidare - Vem vill inte ha sommar!?

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0