Öl och sport

Med en ledning på flera bollar hela matchen ut losade vi ändå i sista minuten. Sverige Vs. Slovenien i handboll i går kväll. Satt hemma hos Mr. T och vi hejade fram Sverige med en varsin öl.

Med en sportfanatiker till morsa och sen jag, som är totalt ointresserad, blev hon lika förvånad som jag över att jag satt djupt insjunken i handbollen.

Ironiskt sms från mor igår kväll:
Jag blir jätteglad, för ditt ointresse har oroat mig eftersom du är min avkomma. Vad har jag gjort för fel, men det finns alltså hopp!


Nu är det dags att styra upp sig lite. Har precis börjat smälta middagen. Idag bjöd jag på Avokadobulgur med räktsatsiki.
Ska ner på stan och möta upp lite kollegor. Öla ikväll. Ser fram emot det, kommer bli riktigt trevligt!






Tills vidare - Ny sportnörd?

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0