LasseBus

Jag och J. bilade till Hudiksvall en vacker sommardag för att hämta den här lilla rackaren. Idag är han snart 11 månader och ska bli farsa.
Dessvärre bor den lilla skiten inte längre hos mig (Då syrran köpte honom för länge sen p.g.a  J´s allergi). Tyst, tomt och tråkigt. Så nu överväger jag om jag ska köpa en liten gris ur kullen... Dom är färdigbakade och redo för flytt i början av maj. Lasse är hälften Norsk skogskatt och hälften Ragdoll. Morsan är hel norsk så glinen blir 25% Ragdoll, 75% Norsk. Vill haaaa...



Lasse 12 veckor...





Lasse i dag..








Idag bjuder vi på linssoppa. Ska bli smarrigt!



Tills vidare - Forskning visar att de med husdjur är sjukskrivna mindre än de utan

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Johanna Gelinder

naw, va söt! Vissa bilder var ju sjukt lika Tess! haha :)

kram på dej

2010-01-21 @ 23:23:53
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0