Kanonkul!

Tänk att jag glömt säga att jag fått en ny tjänst! Bytte ut mitt 65%iga 3 månaders vikariat med 8 av 12 helger mot ett vikariat på 75% till sista augusti. Det är ju magiskt!

Nu är jag äntligen med och lirar på riktigt! Fast månadslön. Sweet. Förvånad dock hur lite man faktiskt tjänar inom vården. Jag jobar ju privat men ändock är lönen så jäkla futtig. Men det är det lätt värt. Jag trivs så jäkla bra. Det är verkligen ett riktigt grymt personalgäng.



Nu är de nya glajerna på gång. Ska bara göra en ny synundersökning så jag får rätt styrka i glasen.
Kör fortfarande på favoptic.se.
Billigt, snabbt och hur smidigt som helst. Bara att gå in på hemsidan och välja 5 testbågar så kommer dom i lådan ca 2 dagar efter. Sedan har du 3 dagar på dig att pröva dom i lugn och ro innan du skickar tillbaka paketet. Gratis och kanonenkelt!

Så nu blev det dessa 2 skönheter. Sammanlagt går kalaset på 810 riksdaler! Och då menar jag inte bara bågarna utan inkluderat glasen med min styrka också. Man är ju bara dum och man köper i affär nu för tiden!






Nu ska jag kika klart på Rise of the footsoldier.
Tack och adjöken fröken!




Tills vidare - never back down

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0