jobb hela helgen

Fick besök i går kväll så det blev väldigt sent. Vi körde lite Paradise hotel maraton. Somnade nog inte förns 4 snåret. Den är ju så störd den där serien. Men ack så underhållande! Big brother x 10.

Fick ett sms i morse av Proppen som ville att jag skulle ner och möta henne på stan. Yrvaken som jag var kändes det väldigt långt borta. Så låg kvar i sängen ett tag till. Tänkte att jag skulle ta en sväng till solariet men....ja, det blev inte så. Orkade inte ta mig för något.

Nu är det i varje fall dags att bege mig till jobbet. 15-21. Skönt pass. Men sen jobbar jag hela helgen också.
Lördag: 7.30 - 19.30
Söndag: 7 - 16


Nog från mig.


Tills vidare - mot varmare och ljusare tider!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0