Jag ska nog fundera ett tag till


2010. Ljuva 2010 är äntligen här. Inte förstora förhoppningar, det bestämde vi oss för. Men kan ju knappast bli sämre än 2009. En god vän till mig säger att 12-slaget är det som berättar hur året kommer bli. Och mitt 12 slag var ju alldeless perfekt! Ändock börjar året med att trilskas med mig.

Jag är 21 år. Livet har precis börjat. Men vad fan vill jag göra då? Några visioner måste man ju ha. Eller? Har så mycket funderingar, tankar och planer. Känns som om jag vill ta det där nästa steget. Men vet inte vad det är för steg....till vad?

Jag ska nog fundera ett tag till:)




Dagens roliga på jobbet.


En supermysig kollega från turkiet utbrister:
- Vaddå smörja förhuden!?  Är det typ hela kroppen, det står ju inte.
Jag: Haha, förhuden. Det är på snoppen!
Genant fnitter.





Tills vidare - Livet i Fagervik, I´m hooked!


Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0