En investering

Mötte lillbrorsan utanför porten. "Visst fan ska vi ha lite gorre!", tyckte han. In på ICA, och jag fick äran att plocka. Blev ett redigt gäng med mina favoriter. Så nu sitter jag här, tjock och nöjd.

Tog arslet ur vagnen och städade på mitt rum. Så svårt att hålla ordning när jag i princip inte har några möbler, allt hamnar i högar på golvet. Ska hadla lite hyllor och dylikt när jag får min lön.

Har så mycket saker jag vill /måste fixa när jag får min lön. Delvis nya glajor. Får dela upp det på februaris lön också.

Har i alla fall bestämt mig för att köpa en egen dator!:D
Jag ska köpa en dator. Blir nog den största investeringen jag gjort i mitt liv, haha. Det får bli en bärbar. Båda bröderna tyckte det var ovärt och menade att jag skulle köpa en stationär. Men var tusan ska jag ställa ett sånt monster? Dom bärbara är mycket finare. Dom kan man ju ta med sig också.
Dom menade på att jag ändå kommer tappa bort datorn.
Hur fan kan man tappa bort en data, undrade jag. Men enligt dom tappar jag bort "va fan som helst". Ligger väl kanske lite i det också ;)




Nej, nu ska ja mysa till det lite.



Tills vidare - Godis i all ära!

Rebecca





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0