Time will tell

Vaknade i natt av att jag hade fruktansvärt ont i knät! Vet inte om jag drömt nånting och trodde jag hade ont, eller om jag legat illa på något vänster och faktiskt hade ont.
Vaknar ett par gånger på förmiddagen men tror att det är tidig morgon då jag är så fruktansvärt trött, sen går jag
ändå inte upp förns 12.. Morgonpigg? Inte jag i alla fall.

Det blev lugna gatan igår. Lets dance och massa snask med morsan framför TV´n. Kände givetvis av magen efter middagen. Känner mig som en gamling som har massa otrevliga åkommor.

Chill med morsan ikväll och ett glas vin eller Mr. T?
Time will tell.


Sommar och cider. Sweeet!
Och precis som vanligt när man tittar på gamla bilder. Undra om man ska bli blond igen..
Är fortfarande inne på rött dock. Kan ju inte ha samma hårfärg/frisyr för länge, då blir jag ju rastlös :)



Tills vidare - If a bird can sing with a broken wing
you´ll learn to bend when the wind blows.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: sofia

oh sommar på min balkong :)

2010-01-23 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0