Dagarna som gått

Lördagen slutade hemma hos T-boy, mysandes under filten med maaassa gott och Johan Falk på rutan. Är lite svag för de där chips-hjärtarna, så det blev några kvar på botten åt T. Här är man inte blyg minsann! Avrundade natten med Kopps innan det var dags att traska hem.

Söndagen var lugnet själv. Varvade sängen, köket och soffan.
Snopet att jag hade kollat på söndagens avsnitt av Johan Falk kvällen innan. Det är ju annars den ultimata avslutningen på veckans fetaste Ågrendag! Men jag kunde inte låta bli i kväll heller, utan bänkade mig i soffan med bror och mor och såg lika spänt på avsnittet som kvällen innan. Är man två flamsapor som tittar på TV blir det lätt att man missar halva filmen ändå...

Måndag var lika med morsans löning. Jag får inte lön förns i morgon så var tvungen att göra lite intrång på mors konto. En stock snuuuus!:) Har levt på existensminimun den senaste veckan.
Och en snabbvisit till IKEA. De kala ytorna på mitt rum blänger inte tomt tillbaka längre. Nu är det lite mer småprylar som bör införskaffas. En matta skulle vara trevligt, så jag slipper se hyreslägenheternas traditionella äckliga plastmattor! Borde vara dödsstraff på plastmattor.
T-boy kom artigt över och hjälpte mig montera ihop inköpen. Den hjälpen lyfter vi på hatten för pärlan!


Imorgon är jag ledig och det resulterar i lite shopping med Proppen!



Med prillan där den ska!




Tills vidare - Klart jag tänker på dig, och det vet du, innerst inne.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Emma

SAKNAR DIG!

2010-01-26 @ 22:20:49
Postat av: grahn

Finns det dåliga bilder på dej?

2010-01-29 @ 18:14:54
Postat av: Becca

Emma, sanna mina ord, jag saknar er med! Kom till Uppsla så slipper jag åka tåg själv i 13 timmar ;)



Granen: du är aldrig lam med komplimanger. Snäll du! :)

2010-01-30 @ 12:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0