Tänkte på en sak...

Att bero på ingenting:
M och V, ni måste nog förövrigt vara 2 av världens finaste killar. Varje gång, utan undantag, så får ni mig att må så bra! Guldmedaljer till er för alla gamla, som nya, minnen ni gett mig. Och V, flytta hem igen, jag saknar ju dig för fan!


Varför bloggar jag ens? Känns inte som om jag har något viktigt eller intreserande att dela med mig av. Det som är värt håller jag hellre för mig själv och de mina.

Tror nog jag sätter punkt för allt bloggande här.
Händer en massa i mitt liv jusst nu, flera nya saker och funderingar på g.
Undra hur det ser ut om några månader? Det här kan bli kul :)
Jusst nu tror jag faktiskt att jag gillar läget skarpt.
Nu börjar det hända grejer, och jag gillar´t!





Föralltid - Det ska va gött o leva!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0