Snart kan jag se alla miffon där ute igen

Var någe fruktansvärt trött i morse. Förstår icke! Jag som tänkte ta mig ner på stan i hyffsad tid innan ruschen och få massa gjort. Blev lite senare...

Men nu har jag bokat tid för syntest, imorgon. Känner att jag måste uppdatera styrkan lite. Så inom kort blir det glajjer igen. Sweet. Snart kan jag se alla miffon där ute igen. Känner av ögonen efter x antal månader utan.

Var in till banken och fixa med bankdosan, gjorde ett litet ärende till jobbet, köpte massa skit som behövdes. Delvis färg så jag kan börja måla igen. Legat lite på is ett tag då både färg och annat material börja sina.. Väntar på mitt värsting ateljéstafli som far måste komma med.
Får ångest varje gång jag ens tittar åt mina färger med tanke på hur många jag lovat att måla till....

Förövrigt är jag lite rödhårig numera. Jag gillart´! Jag vill ha mer mer mer rött, men mitt hår verkar inte vilja suga åt sig av färgen.


Before I love and leave you
They call me heart breaker
I don't wanna decieve you

If you fall for me
I'm not easy to please
I may tear you apart
Told you from the start

And I know karma's gonna get me back for being so cold
Like a big bad wolf I'm born to be bad and bad to the bone
If you fall for me I'm only gonna tear you apart
Told ya from the start.




Tills vidare - jag vet att du behöver dammsuga

Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0