Life´s good

Lättare sagt än gjort. Jag och Saris skulle baka äppelpaj som kvällsfika till gamlingarna idag. Vet inte om jag skulle kunna ta emot en medalj för detta bak. Inget som kommer tillskrivas min meritlista.

Imorgon är den enda lediga dagen denna vecka. Inte riktigt planerat vad jag ska göra av den. Eller kanske är det jusst det jag inte ens borde. Den får bara bero helt enkelt.

Känner hur mina tänder börjar bli ledsna av mitt frekventa snusande...darn!


Sov så gott hörrni. När ni stiger upp i morgon kan ni tänka på mig som ligger kvar under täcket och kommer sova mååånga timmar till!
Nu ska jag ta en snus :D



Tills vidare - Life´s gooood, f*cking good

Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0