extremehomemakeover

På 1 vecka lyckades jag och hjärtat göra om båda mina bröders rum. Hyreslägenheter har en tendens att se jäkligt tråkiga ut. Det finns inte så mycket man får göra, och somliga saker kräver godkännande från hyresvärden.

Efter att ha tjatat lite på mamma om att få göra om de totalsunkiga rummen fick jag och Jocke en budget på 5000 kr och fria händer. 5000 kr i sig är ganska mycket pengar, men ska man göra om 2 rum är det en stram budget. Så vi fick jobba med det vi hade.

Har bara före och efter bilder på ena rummet. Det andra får komma sen.
Enjoy!









Tills vidare - make more

Rebecca


Kommentarer
Postat av: Laila

Hej lilal du! :-) Du är utmanad. Kolla min blogg! Kram.

2009-10-21 @ 17:32:50
URL: http://lailalindgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint room nu IO :)

2009-11-10 @ 19:51:03
Postat av: Sarah

OJJJ!!Jäklarns! Betsy!! Du borde ju bli homestylare, vad snyggt det blev!!

Hoppas allt e bra med dig! Kram/ Saris

2009-11-16 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0