sms-lover

Tog mig till jobbet vid 17 snåret, lagom seg efter gårdagen. Baksmälla hade jag ingen, trots att det blev en del öl, däremot väldigt seg. Blev en jättetrevlig kväll med massa jobbsnack. Tråkigt oundvikligt när man är med arbetskollegor. Summa sumarum gick det bra att jobba trots tröttheten.

Nu ska jag lägga mig i sängen med nya nummret av glamour som kom med posten idag. Upp tidigt och jobba i morgon. Och nästa vecka är det 5 jobbdagar. Det var länge sen. Brukar väl snitta på 3 dagar/v kanske.

Hoppas Thesa hittar någon gammal mobil till mig så jag kan bli kontaktbar igen. Och så jag kan ligga och skicka massa sms om kvällarna:)


Tills vidare - bums i säng!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0