Sjuk utböling

Jag somnade tillslut igår, eller snarare i natt. Hon var nog närmare 2.

Nydligen hemkommen från jobbet. Trött och känner mig urschlig. Hade nog lite feber på förmiddagen. Vill inte bli sjuk! Var inte allt för länge sen jag var sjuk. Och ändock brukar jag sällan vara sjuk. Sånna jäkla sjuktider nu. Det känns som alla smittor går på löpande band på jobbet.

Imorgon ska jag jobba på nya jobbet på Hasselparken. Det ska bli spännande. På jobbet i Vänge är det buttra miner och de gillar inte att jag sviker dom. För på Lärkan håller man ihop, i ur och skur! Jag kommer bli en utböling efter det här;)

Har precis dragit i mig en måltidsersättare. Smaken är det inge fel på, smakar som smält jordgubbsglass. Men konsistensen är dess värre. Någon blandning mellan milkshake och spya. Men rutinerad som man är håller man bara för näsan och kör botten upp.


Satsar på 80 pannor, vad sägs om det? Nej då, tänkte bara öka underhudsfettet lite nu när man flyger solo så man slipper frysa i sängen om nätterna;)


Tills vidare - I <3 House


Rebecca




bild från gymgrossisten.com

Kommentarer
Postat av: Laila

Ja, svik oss för fan inte! Du skulle bara våga!!

:-[ Vi diggar ju dig Beccis! :-) Krya på dig nu sjukling och ta hand om dig! Kram och hej! :-)

2009-11-17 @ 23:43:39
URL: http://lailalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0