senilsnöre for the win!

Kilade till Gränby med syrran. Klev in på ohlssons frisörer och färgade håret. Eftersom håret jag kommer sätta i i morgon är brunt, var jag tvungen att ändra mitt nuvarande svarta hår till brunt. Efter 2 timmar var jag klar och fick punga ut 1200 spänn. Plåga mig långsamt! Helt tokigt vad mycket pengar! Var bara för att dom var tvugna att göra en avfärgning först för att kunna göra det brunt. Fick en hårinpackning för färgat hår i priset också, men vilket som. Mitt bankkonto gråter floder.

Så skönt att ha mobil igen för övrigt. Fick köpa en i princip oanvänd Sony Ericsson för en billig peng av en vän på jobbet. Dom hade tröttnat på att det inte gick att få tag i mig. Så personalen på Lärkan gick hem och rotade bland sina gamla telefoner;)
Jag har aldrig haft en så fin mobil. Den är så stilig. Har bara ägt massa gamla skruttar som jag fått av någon. Har köpt en mobil själv i mina dagar. Men den la av ganska snabbt då den råkade bli blöt och displayen la av. Men nu har jag min alldeless egna skönhet. Nästan så jag inte vågar använda den. Ni vet ju vilken sedvanlig tur jag brukar ha med mina telefoner. Den klarade av helgens bravader, med senilsnöret fastknytet i byxan ;D

Hann inte att köpa något mot hostan. Då det tog så lång tid hos frisören, och sedan var det raka vägen hem och göra middag. Men mina halsmandlar känns inte som dom ska. Hostan är mindre behaglig. Låter som en sönderrökt tant i strupen. Ska vänta ut skiten lite innan jag åker till farbror doktorn.


Tills vidare - senilsnöre for the win!

Rebecca



Kommentarer
Postat av: Laila

Bra du blitt med mobb igen! :-) Håll för fasen rätt på denna nu! ;-):-)

2009-11-30 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0