Holy crap!


Har fått en jättejobbig rethosta. Ni vet när man vaknar på natten av att man hostar. Och att försöka "hålla hostan inne" är det bara att glömma. Ska preppa mig med lite houng, brukar lindra ett tag.

Nu är det snart dags för mig att bege mig till jobbet. 17 - 21, går inte att klaga. Imorgon: 7 - 12, inga klagomål där heller.
Och i morgon är det löööööööning. Yes!! Pengarna kommer ju ryka på en gång dock. Hyra, busskort, frisören, julklappar och allt sånt där smått och gott som man alltid bara måste ha. Sen så var den löningen slut. Kuul!

Nu ska jag in på IKEAs hemsida och spana lite. Vet några typer som behöver julklappar där ifrån.
In med prillan and off we go!






Tills vidare - Lasse saknar sin tjej!

Rebecca



Kommentarer
Postat av: sofia

du, ledig i helgen? hooka? :)

2009-11-26 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0