Hallå i lingonskogen!

..och på tal om lingon så är elljusspåret i Vänge en bra svampskog, i alla fall trattkantareller:)

Jobbade idag, och det var skönt att vara kvitt febern. Kände mig som en helt ny människa. Och förkylningen är så gott som bortblåst den med.
Körde pubkväll med gamlingarna på jobbet idag. Dukat med klatchiga silverdukar, tända ljus på hela avdelningen och svänging dansbandsmusik ur högtalarna. På bardisken stog viner, öl, cider och sprit, och att inte förglömma partiga sugrör. Hade gärna satt mig ner med en öl jag också, och resterande personal instämmde. Det såg lagom frestande ut! Men gamlingarna verkade ha trevligt och vi i personalen får hålla oss till helgen:)

Och tänka sig att i morgon är det ju helg! Jag jobbar till 13 på Hasslish sen ska jag hem och dona lite, laga lite fredagsmiddag till las familia och efter det får vi se vad det blir för spännande. Lördagen är uppbokad för bravader med Proppen. Förra lördagen var ju kalas. Smygtitt på förra lördagens "vin och skitsnack" nedan.
Morgondagen är fri för förslag.



Skevast! Stora bilden till höger. Jag är på gång att ta ut snusen innan kortet. Men inte fan visste jag att jag såg sådär skum ut när jag gjorde det. Får sluta göra det offentligt;)



Nu är det dax skutta i säng, börjar 7 imorrn.
Lämnar er med denna låt. Tycker den är så mysig. Ja, den gör mig glad:)





Tills vidare - I want you to want me, oh yes I do

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mickis

hahahh. jag ÄLSKAR snusbilden.

2009-11-20 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0