fårskinnstofflor och pyjamasbyxor

God morgon!

Känns som om jag är kvar i morgonstadiet då jag fortfarande glider runt i mina fårskinnstofflor och pyjamasbyxor.
Möblerade dock om syrrans rum och städade det ordentligt. Det var ett ruggigt dammråttskalas där inne. Men med mina proffshänder har det blivit en del gjort. Bökade ner typ 20, av syrrans 50 väskor, i förrådet.

Medans låg Lasse och chillade i handfatet.

När jag skriver om Lasse känner jag mig nästan som en såndär läskig kattdam, som bara har sina katter. Men han är ju min bebis:)

I går blev en slö fredag. Var så trött efter jag kom hem från jobbet att jag däckade i badet. Sedan förflyttade jag mig till soffan, och låg där framför Tv´n heeeela kvällen. Men det var skönt. Var helt slut.

Idag blir det eventuellt andra bullar. Är lite sugen på att ut och flänga lite. Vi får se om jag styr upp något skoj.

Tills vidare - skaka dina lurviga

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0