Dubbelgångare?

Kom hem från jobbet  strax efter 9, drog i mig en näringsdryck, och nu sitter jag här och snackar med en gammal vän. Denna vän, låt oss kalla honom för S, har flyttat tillbaka till Mumintrollens land. Han mailade en bild på en tjej från en reklamannons som han tyckte var jättelik mig. Han menade på att om jag skulle ha bilden som profilbild på facebook skulle ingen märka att det inte var jag. Ingen här hemma såg några likheter, inklusive mig, men S och hans vän insesterade. Vad tycker ni?




Nej nu ska jag fortsätta babbla med S och sen styra till mig lite. Tänkte dra ner på city och träffa Stig.

Trevlig kväll gott folk!




Tills vidare - vem är din dubbelgångare?

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0