Nov. 30, 2009

Så var det ju det där med julklappar också... Ooops! Brukar man inte säga att det är gemenskapen och den goda maten julafton handlar om!? Jag kör på det mottot i år;)

När jag har fixat håret i morgon så är det några saker kvar på vill ha listan. Tatuering och nya glajor får bli nästa löning. Glasögonen beställer jag från nätet. Man lånar hem ett par glasögon, gratis, och provar i lugn och ro. Skickar sedan tillbaka dom och bifogar synundersökningen om man vill köpa några utav glajorna. Sedan dimper de nya bågarna ner i lådan några dagar senare. Kan inte bli enklare. Plus att man sparar en hel del pengar än om man skulle köpa i butik.
Rekomenderar Favoptik.se och optikbutiken.se.

Har precis kört ett litet Beck - maraton med mor och lillbrorsan. Nu ska jag och min sönderhostade hals lägga oss framför TV´n och zappa lite, och förhoppningsvis somna snart.


Tills vidare - Jag är inte mer än människa

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0