Idag är en bra dag

Idag är en bra dag. För dagen igår var så mycket bättre. Det är idag jag borde ligga med bakfylleångest, men icke.

Först var jag hemma hos Mickis med Paula på lite skitsnack och vin. Och eftersom att damerna är lite yngre än mig gled vi till Kalas. Där dracks det öl och tvistades om vilket dansgolv som skulle beträdas. Och mitt i folkmassan dök lilla Rasmus upp. Och vi pratade och pratade och pratade, sedan hade det redan blivit dags för stängning. Tiden gick så snabbt, fanns så mycket att säga, så mycket att ta igen. Sjukt kul att se dig igen!!:)

Rasmus och grisen
Paula och jag






Tills vidare - tonight´s gonna be a good night

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0