Gamla godingar minsann


Hittade min gamla cd med gamla bilder och musik. Gud vad roligt det är! Att hitta sina gamla saker över huvudtaget.
Fan, det blir bokstavligt talat att man sitter och ler för sig själv. Speciellt till vissa låtar. Så mycket minnen. Det liksom pirrar lite grand i magen.

Spellistan från sommaren 2003 (då jag precis slutat 8:an och börjat pola med första kärleken) var fylld med DJ Mangoo. Hade glömt bort att jag ens lyssnat på snubben. Men ack så många bra minnen låtarna för med sig. Generation love, Eurodancer, Freedom, Day dream....Fjortispop som min broder skulle beskriva det, men precis i min smak. Jag började med lite trance i "tidig ålder" och rullade sedan vidare in i houseträsket. Men dock icke att förglömma alla mina älskade schlagers och sliskiga dansband som hängt med sen herrans år.

Mer från min sommar 03:
Caesars Palace - Over ´fore it started
Kevin Little - Turn me on (haha minns ni den?)
Black eyed peas - Where is the love
Timbuktu - The bottem is nådd
The Rasmus - In the shadows

Blu cantrell feat. sean Paul - Breath
DJ Quicksilver - Ameno

Men min absoluta favorit som nöttes flitigt och som säger allt om sommaren 2003; Jan Wayne - Only you.
Fan ibland vill man vara "liten" igen.....






Undra om man ska ladda MP3´n (som förövrigt legat ovanpå micron i flera månader) med massa gamla godingar och flyta lite på minnenas våg framöver.   Jo, så gör vi!


Tills vidare - lev på dina minnen!

Rebecca




Kommentarer
Postat av: matilda

jaajamensan!! :) haha nja upp till strl 22 kanske.. de kan du nog klämma ner fötterna i :D

2009-11-10 @ 20:11:03
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0