Nattmacka

Är det inte alltid alldeless för långt kvar till lön? Spelar ingen roll vilken dag i månaden det är. Alltid oääändligt många dagar kvar. Det kom lite oväntade utgifter, så kontot är inne på sista valsen denna månad. Jag vill ha min lön. Varför kan man inte få den 25:e som alla andra Svenssons, nej den 27:e ska det promt vara. Pung!


Jag längtar redan till sommaren. Jag vill ha sommar. Vill tillbaka till Thailand.
Måste styra upp något (någongång;) känner jag. Vill ut och resa. Vill egentligen bara bort från Sverige under vinterhalvåret. Hade inte varit helt fel att dega utomlands oktober - mars, och vara hemma de bästa månaderna.

Nu står kladdkakan i ugnen. En så kallad nattmacka.

Imorgon blir det jobb, och på torsdag OCH på fredag.
Och sen är det helg.


Tills vidare - syns vi i morgon?

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0