Darn!

Fasiken nu känner jag att jag är sjuk. Darn! Hoppas det blir som sist, 2 dagar feber, 2 dagar förkyld, och att det inte blir någe långvarit skit. Jag som har 5-dagarsvecka denna vecka. Tragikomiskt!
Knaprar Ipren och Rinexin.
Det kliar i hela huvudet, i halsen, näsan och öronen. Har en tendens att göra det när jag blir sjuk. Är väl den där svininfluensan, trist;) Bara för att jag sa så skulle det inte förvåna mig att jag dog i skiten också. Ödets ironi.

Är inne på min andra Pro-regular för dagen. Har varit så slarvig på sistonde så måste börja köra lite mer effektivt. Botten upp!

Nu börjar "mamma till en mördare" - dokumentären på TV 4.

Tjing så länge!


Tills vidare - alla har vi väl några skelett i garderoben

Rebecca

Kommentarer
Postat av: s

nejdu inte jag :) jag är ren som en oskuld och oskyldig som en ängels

2009-11-16 @ 21:34:20
Postat av: j

Aldrig kul att vara sjuk, krya på dej och ha det bra!

2009-11-16 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0