Dagen D

Var på arbetsintervju idag. På Hasslish aka Hasselparken. Erkänn, Hasslish låter ju lite gött ändå. Ligger 5 minuter hemifrån så det blir ju lagom bekvämt tidiga mornar. Och det gick ju galant. Fått 3 inbokade tider då jag ska gå dubbelt nästa vecka, sen är det bara hoppas på att folk är sjuka så man får jobba.
Nog för att jag fortfarande jobbar kvar ute i Vänge, trivs ju som handen i handsken där, men behöver fylla ut timmarna aningens.

Här om dagarna skulle jag mixtra lite med min frilla, tänkte göra det lite rött, men med min sedvanliga otur blev kaluffsen inget annat än svartare än vad den redan var. Härliga pengar, rätt i sjön.

Jusst nu springer Lasse runt här som ett skadeskjutet rådjur. Rastlös? Lasse? Nej, det kan jag inte tänka mig, bara lite överflödig energi som vill ut. LillGrisen blev 8 månander i söndags men är stor som en älg. Dock tror han fortfarande att han är lika liten som han var för 5 månader sen, och ständigt ska pressa sig ner i små skokartonger.




Älgen på balkongen idag.



Tills vidare - undra vad som händer härnäst?

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0