Shoppingsöndag

Sovmmorgon. Sovmorgon. Sovmorgon.
Skönt. Fast det svider alltid lite i mitt hjärta när jag går upp sent. Då har ju halva dagen redan gått.
Plus att det svider lite i humöret när hjärtat kommer in var 5:e minut och frågar och jag inte ska komma upp (då han är en morgonmänniska som alltid vaknar före mig ;)

Vi städade här hemma och körde en massa skit till en container.
Sen tyckte jag att vi skulle åka och shoppa lite.
Införskaffade en taklampa till vardagsrummet från Europamöbler. En orkidee och en lila skål från Chilli.
Och en hel massa godis, hoho!!
Sen åkte vi till en djuraffär och kikade på alltmöjligt kattjox vi snart måste se till att kirra.




          




Dags att börja tänka på middagen. Chickenbits?? (heter det så?)




Tills vidare -  carpe diem

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0