Orkide´

Blev inte till att hämta mercan idag. Men lite shopping blev det.
 Åkte iväg med Tobbe & Sandra och handlade lite. Handlade en stor växt och kruka till hallen.
 Blommor till vardagsrumsfönstret (varav en ny orkide till samlingen som jag självklart fick av prinsen) 
plus några skålar och en "gardinlina" till    vardagsrummet. Den linan var givetvis för kort, hmrf.
Får köpa en ny längre sen.

Hjärtat och Tobbe har grillat så vi har nydligen ätit kött, majskolvar och potatissallad.
Robinsson och ostbågar har precis slutat/ tagit slut, och lite vinet likaså;)

Nu ligger resten av ligan på alla fyra och monterar ihop ett skåp som ska upp på Sandra & Tobbes vägg.

Pratade med min kära vän Proppen idag. Var aldeless för länge sen. Så tråkigt när det är fullt upp på båda håll att det blir så glest mellan gångerna. Skamset!

Nu tackar jag för mig så länge. Får se vart kvällen slutar. Börjar jobba 12.30 imorgon så för mycket hyss får det inte bli.



Tills vidare - 1, 2, 3, fanta och rose´

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0