Lugna gatan

Gårdagen firades mildt till måttligt hårt. Kom hem efter jobbet, strax innan 9, och tog en öl med hjärtat på balkongen. Sedan gjorde vi oss i ordning för att gå över till Tobbe & Sandra på lite förkrök. Efter en kort visit där tog vi en bulle ner till city och skulle möta upp några grabbar på en pub. Väl på puben visade det sig att de dragit någon annanstans. Vi slog oss ner och beställde in en runda. Satt och snacka skit, sörpla lite öl, snacka lite mera skit sen blev faktiskt jag trött. Så kort efter det blev det bulle hem. Käka popcorn framför TV´n, ta en dusch sen skutt i säng.

Märkvärdigare än så blev inte min valborg. Men sjukt gött att vakna utan bultande huvudvärk eller med spyan i halsen. Lyx!

Dagen idag har spenderats i lägenheten. Fixat och donat. Sen bjöd Tobbe & Sandra på grillat på gräsmattan här nedanför. Smakade kalas!

    

    

(Tog en bild på hjärtat genom mitt glas. Han ser helt skev ut. Kanonkul!!)



Nu måste jag lägga mig och försöka sova. Har pannknäck och ont i magen. Verkar inte vilja försvinna. Ringde och sjukanmälde mig inför imorrn. Ursch! Får så jäkla dåligt samvete. Vet själv hur kul det är att jobba när man går kort om personal.  Fast man får tänka, är någon hemma och är sjuk så är den. Bättre än att pina sig sjuk till jobbet och kanske smitta andra!



Tills vidare - äppeljuice

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0