Löning

Igår var det lön. Vilket oftast också innbär shopping. Måste passa på innan man betalat alla räkningar och ekot på kontot gör en deprimerad.
Slog samman med Sofia down town och gick ut hårt.
Kom hem med nya pumps, linnen, smycken, smink, en väska och saker till badrummet som är under uppbyggnad:)
En lyckad eftermiddag med trevligt sällskap!

Men på tal om skor. Hur svårt han det vara!? Numera har alla pumps öppen tå. Vilket är skitsnyggt men även en katastrof för mig med så pass smala fötter. Jag blir tvungen att ta en storlek mindre eftersom mina fötter är så smala kommer de längre fram vid tårna vilket innebär att det istället då glappar vid hälen. Men inte hjälper det heller. Halva foten hänger ju för bövelen ut i fram. Och består skon av remmar  så sitter de inte ens åt, utan sitter som en potatissäck runt foten. Frustrerande dilemma, men jag lyckades hitta ett par vilket fall.

Sedan vad det dags för Millis studenskiva. Var lugnt men trevligt. Eftersom hjärtat skulle upp 05.20 idag så åkte vi hem relativt tidigt. Vid halv 1 snåret.

Det var allt för nu. Ska till Gränby centrum och kika lite.


Tills vidare - shopoholic

Rebecca

















                                                                                                                                                                 Systeryster

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Skulle ju kunna använda din lön till att ge mej en slant av skulden? :(

2009-05-29 @ 15:29:15
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var min bonus för att jag jobbat en storhelg. Det kommer Raggarn. Varför jobbar du inte!!?

2009-05-30 @ 16:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0