ljuvligt

Och dagens väder blev bättre än gårdagens. Helt otroligt! Igår hade vi Sveriges varmaste dag detta år. Men utan tvekan måste väl dagens sommartemperaturer tagit hem vinsten!?


Vaknade i morse vid 9 av att jag var kissnödig. Hjärtat skulle iväg till "jobbförrådet" i Knivsta och dona lite. Ett inhängnat område där de har massa byggrejer. Jag och Sandra klädde oss för pressning och tog med varsiv bok. Så där satt jag flera timmar i solen och läste i shorts och bikiniöverdel och åt glass medans pojkarna jobbade och körde bobcaten. Och färg fick man. Lite lätt svedd men det lägger sig och blir brunt och fint:)

Väl hemma och utmattad efter timmarna i solen somnade jag på soffan. Nu måste jag fixa oss något att käka innan det blir försent. Och tänka sig fortfarande gassar solen. Grymt ljuvlig dag!!



Tills vidare - ge mig mer sol!                                                                                   

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0