Lasse Lasse liten!

I söndags hämtade vi vårat lilla charmtroll! Han fick heta Lasse.
Ett riktigt busfrö som gärna vill vara med överallt. Ropar man efter honom så kommer han snart springandes och blir han ensam så piper han för att se vart vi tagigt vägen. Han gillar inte att vara själv och kommer gärna och lägger sig på tangentbordet när jag sitter vid datan. Just nu ligger han och sover på min axel.

Dock har jag inte sovit så bra sen Lasse kom. Han vill gärna vara uppe på natten och vill att vi ska vara det tillsammans med honom. Han vänjer sig säkert vid vår dygnsrytm snart.

Nu ska jag kika lite TV sen hopp i säng och hoppas på några timmars sömn:)

Tills vidare - helmysigt!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0