jag vet...

..sjukt dålig uppdatering! Kanske borde jag skämmas och brännas på bål, men samtidigt....;)
Har jobbat och varit i farten, sen har jag varit så himla trött så det har inte blivit någe dator av helt enkelt.

Och vad har hänt sen sist då?
Jo, vi har börjat renovera i sovrummet. Imorgon kommer tapeten. Randig tapet från Midbec. Lila,guld och svart. Tänka sig precis de färgerna vi ville ha. Kommer blir grymt spännande!

Efter att vi varit på färgscalan i Stockholm och kikat på tapeter så stannade Jocke och hans bror på Upplands bilforum på vägen hem och kikade på bilar. Trött som jag var satt jag kvar i bilen och väntade. Ut kom sedan en förvirrad men glad Jocke och sa: Jag köpte precis en bil.
Så nu åker vi runt i en svart Volvo c30. Volvo - smakar fint det tycker jag!:)
(Gamla Mercan som sällan ville starta lämnade vi in för försäljning)

I morgon jobbar jag 7.30 - 12. Sedan en sväng på stan tänkte jag. Får bli en lite roligare uppdatering därefter gott folk. Nu ska jag skutta i säng.


Tills vidare - wruuum

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0