gratis shopping

Idag ska jag jobba. 17 - 21. Snabbkörare;) Och i morgon börjar jag 07.
Jag och hjärtat ska gå upp samtidigt och äta frukost tillsammans, och sen skjutsar han mig till bussen i stan.

Jag och älsklingen har gnatats lite fram och tillbaka angående mina kläder. Då han alltid inte gillar mina kläder/klädval. Vi har helt enkelt lite olika stil och uppfattning om vad som ser bra ut:) Så jag har sagt kort och gott, om det inte duger får du helt enkelt köpa nya till mig!

Så frågade han härom dagen vad jag skulle göra på fredag. Ingenting förutom jobba svarade ja. Bra, tyckte han, då ska jag bjuda dig på en liten shoppingtur!
Gulliplutten då!:)
Får se till att smöra ordentligt innan så att det blir ett par påsar som följer med hem ;)


Nu ska jag gå till Gränby och kika en sväng sen bussen till jobbet.


Tills vidare - simma lugnt!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0