För er som har legat vakna

Nog hade jag rätt om nattningen i torsdags. Låg och kliade Jocke på ryggen i 10 min innan han somnade. Inte nog med att jag har svårt att sova som det är, nej, då skulle älsklingen ligga och snarka mig i örat. Jag petar till till honom och han slutar.........för att sedan börja andas så jäkla högt i stället. För er som har legat vakna bredvid en snarkare vet hur frusterande det blir till slut. Tröck bort hjärtat till andra änden av sängen. Skapligt oromantiskt men han sov som en stock och tycktes inte störas. Somnade sent tillslut och klockan ringde 05.20 nästa morgon. Hua!

Shoppingen igår blev måttligt misslyckad. haha. Jackan och kavajen jag kikat på var slut. Skorna var slut i min storlek och jeansen satt som ett arsle (komisk symbolik)! Jaaahapp. Med att avdankat shoppinghumör hittade jag mig en T-shirt, bikiniöverdel och en ny parfym, Boss femme.
Tack hjärtat!!



Idag ska vi hämta Jockes bil som stått i ide i garaget över vintern.







Tills vidare - Speedticket

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0