Breakdown

Vårat internet har legat nere och otekniskt som man är så har det inte (kunnat) gjorts något åt saken.
Jobbade i måndags sen har jag varit ledig hela veckan. Måttligt långtråkigt!
Har även varit sjuk dessa dagar. Mått illa, snorig och lite halvfebrig. Börjar ge med sig nu lagom till att jag ska jobba imorgon vid 07.

Uppdatering om Lasse då.



Fortfarande lika helmysig som vanligt.
Älskar att ligga och mysa och bli klappad på magen.
Man kan i princip göra vad man vill med honom och han ligger ändå snällt kvar. Kamma honom, tvätta ögonen, titta på tänderna, pilla på öronen, leka med svansen.
Men det där med nätterna är fortfarande lite tjivigt. Så fort det släcks och vankas sängdags så blir han helbusig!
Inatt gick det dock väldigt bra. Låg bredvid mig nästan hela natten och sov. Och nu ligger han och sover på min axel i vanlig ordning.

Nog om Lasse:) Idag ska Jocke göra någon överraskningsmiddag. Han är så söt när han lagar mat och vill göra något gulligt. Det uppskattas hjärtat. i vanliga fall är det jag som lagar maten hemma hos oss.
Tror Tobbe & sandra skulle komma över också. Sen ska vi nog börja lägga klinkern i hallen. Har stått still här hemma ett bra tag nu. Vill börja med sooooovrummet! Men en sak i taget.



Tills vidare - mys mer!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0