Anthon Berg

Sitter och klurar på namn till våran kommande misse. Jag är lite inne på norska namn. Tycker de oftast låter så charmiga.

Har ätit så mycket godis i dag att jag var nära att lägga en pizza förut. Fy fan, rent ut sagt. Inte för att det gör något, utan för att jag alltid äter tills jag mår illa, och då äter jag lite till.
Kladdkaka och sura remmar till frulle och choklad och ännu lite mera sura remma till kvällen. aj aj aj! Mindre hälsosam dag.

Imorgon måste jag hämta ut mitt nya pass (nummer 6!?) och sen in och jobba 3 timmar. Ska bara vara hålla koll på gamlingarna medans ordinarie personal är på möte.

Fick igång TV´n nu ikväll btw, visade sig vara en sladd som åkt ur. Tekniskt Becca, smaaart:)
Animal planet står på med Djurpoliserna i Houston som vanligt.



Tills vidare - ät inte tills du spricker!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: SNABBMAT LOVER

meen det är bra att du är lite onyttig ibland :D du är ju annars ganska duktig med bra mat osv!

2009-05-04 @ 23:48:08
Postat av: Sara

Pus är ett bra namn på en katt. Det hette min, innan han blev sjuk :( Pus = katt, "älskling" på norska. Ganska passande :)

2009-05-06 @ 11:05:56
URL: http://metrobloggen.se/brus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0