Alla dessa frisyrer

Kom och tänka på alla frisyrer och hårfärger jag har haft. Allt från kort till långt, blondt till svart. Gillar att köra på något nytt, och det är inte mycket i hårväg som skrämmer mig.

Check this out:


Väljer att inte kommentera några utav bilderna;)


Och här finns det ändå ingen bild på när jag hade jätte kort, tuppkammen eller när jag hade låååångt brun/svart hår. Hejuda mig. Hur hinner man med alla dessa kaluffser!? Nu har jag i alla fall bestämt mig för att spara uuuut mitt hår. Sen om jag orkar vänta återstår att se. Mycket blondt på senaste. Är mest för att hjärtat vill att jag ska ha det. Annars har rött legat högst på listan ett bra tag nu. Only time will tell:)



Tills vidare - omväxling förnöjer

Rebecca

Kommentarer
Postat av: matilda

Dååå undrar man ju vad din vanliga hårfärg är? Hälsa lasse...

2009-05-19 @ 21:30:40
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: Beccaaa

Min riktiga hårfärg är mörkbrun. Tänka sig ingen riktig blondin här inte. Bilden högst upp till vänster är min naturliga.

2009-05-19 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0