711 kontroller

Haha, shit vad många konstiga drömmar som snurrar runt i skallen på mig när jag sover! Jag brukar tänka att de skulle blir grymma filmer tills jag glömmer bort vad det var jag nu drömt.

Gick upp tidigt idag. Låg och drog mig ett tag i badet och sen skulle jag dega lite framför TV´n, jag börjar ju trots allt jobba 4 idag, men TV´n ville inte funka. Försökte ge mig på det där med sladdar, digitalbox och fjärrkontroller. Men jag fattar inte, måste vi ha 711 kontroller för att ens kunna kolla på TV!?


Ringde förtvivlat till till Jocke som försökte dirigera mig över telefon, men det lyckades inte heller så jag gav upp. Tröck i mig lite sura remmar och kladdkaka sen hamnade jag här.

Tänkte ni på vilken pungspark jag fick för att jag igår sa att "nu är det sommar". Jo tack, idag blåser det och är svinkallt....In your face Becca! 




Tills vidare - ingen signal

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0