Vill ha


Fasiken fick ont i huvudet. Säkerligen för att jag inte har min glasögon. Har förlagt dom men har inte heller letat efter dom. Skulle inte förvåna mig om jag dricker för lite heller. Klunkar i mig kanske 2-3 glas vatten om dagen, och brukar man inte säga ca 2 liter? Hmm...

Nu när jag och Joakim ska flytta till vårat renoveringsprojekt kan jag spendera otaliga timmar framför datan kikandes på inredning och diverse prylar. Finns så himla mycket härftiga grejer!
 Kan inte hjälpa att önska att man satt på de där feta miljardera och kunde bränna pengar som andra bytte kalsonger!
Men med ett jobb inom vården lär väl inte det hända förns synen på de "typiska kvinnojobben" (och den lön det innefattar) förändras...år 2090!?










Tills vidare - surfa på!


Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0