rosenrött

God morgon gott folk!
Sitter och smuttar på en kopp grönt te och knaprar knäckemackor med ost.
Idag står det jobb på planeringen. 13 - 24, svinpass, men här får man vara tacksam för det man får!

Gjorde ansiktsmask och peeling igår kväll innan jag hoppade i säng. Känns så jäkla fräscht och uppiggande för hyn, men trots det känner jag jag mig jävligt ful idag. Bara en sån där dag när inga kläder sitter bra och håret är en historia för sig. Jag duttar på lite rött läppstift. Då blir det lite mer kalas av det hela.

Röda läppar funkar alltid och jag tror knappast det är någon som missat det. Blodröda, rosenröda eller roströda, det kvittar. Däremot kan jag tycka att det kan kännas lite mycket ibland. Det är ju trots allt väldigt ögonfallande, kanske därav att det passar så bra för kändisarna på röda mattan eller för oss alla till fest.




Jag har fastnat för dom mjuka rosenröda läpparna. De funkar klockrent till vardagsjeansen och även på jobbet.
Ta lite av ditt röda läppstift på ringfingret och dutta sedan det på läpparna, Vola´!


Sedan när blev jag en modebloggare!? Haha, känns lite pinsamt. Men trender eller icke, jag tycker de matta röda läpparna är läckra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0