Kanske på tiden?

Här har det varit full rulle!
Har fixat och donat med lägenheten för att få den klar till fotograferingen för hemnet.se.
Sedan har jag jobbat en jädra massa. Inte ens har jag hunnit ringa till min kära Sofia, skamset!

Idag är jag dock ledig, fast kanske ska man inte säga ledig!? Idag ska jag tvätta, städa, diska, gå ner med saker i förrådet och restmåla lite skavanker i sovrummet.
Men jag är ledig tordag och lördag sedan också, får se om man får vara ledig på riktigt då.

Bilder på lägenheten här nedan. Ser väldigt kalt och opersonligt ut då man bör plocka bort så mycket pryttlar som möjligt inför fotograferingen. De som kikar på bilderna ska kunna se sina egna möbler i lägenheten och kunna föreställa sig själva bo där, med andra ord, det ska vara opersonligast möjligt.




  


  








Tills vidare - kör hårt!


Rebecca




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ni har gjort det så fint i eran lägenhet...men tvekar inte en sekund på att eran nya kommer bli ännu bättre :D Visst skymtar jag din sköna tavla?

2009-03-03 @ 17:19:41
Postat av: Rebecca

Bugar och bockar för den responsen!



Det skymtas faktiskt 3 av mina tavlor ;)

2009-03-04 @ 12:17:03
Postat av: Rebecca

Jag menar 2.



Kommer ett inlägg framöver om min "konst". Håll utkik! :)

2009-03-04 @ 12:18:23
Postat av: Karin

skit snyggt =)

2009-04-21 @ 19:33:56
URL: http://karinhanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0