Herpes

Tänk vad många ungar det är som har sommarlov nu. Ja, tänk när man visste att man hade hela sommaren i ledighet framför sig. Lyx!
Lite mera bilder från systers student här nedan.

Gud vad konstiga drömmar man kan drömma ibland. Om det har med fantasi att göra är det verkligen inget fel på min. Drömde att jag och en tjej bröt oss in i en gammal kompis lägenhet och placerade lite herpesvirus på hans tjejs tandborste. Vad hände där liksom!? Haha!

Jobbade igår och ledig idag. Jobba imorgon igen. 16.30 - 21.30. Lagom pass. Men hur jag ska få ihop slantar till min och hjärtats resa som går av stapeln om mindre än 5 veckor är ännu ett mysterium. 4 veckor på resande got kräver en hel del pengar dessvärre. Snart ska vi vaccinera oss också. Sprutor. Outch!  Inte riktigt min grej. Jag är inte den som
bryter ihop och totalvägrar. Men när jag väl är där och det är dags för nålen att gotta sig i mitt kött, blir jag lite lätt skakis och behöver en lite stund för att samla mod. Och den där nålen vill jag inte gärna se!

Dags för Djurpolisen i Houston i vanlig ordning.









Tills vidare -  jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0