om inte det var skäl nog att fira

Räkwok med nudlar. Får bli dagens middag i brist på kreativitet. Medans jag legat hemma och jäst framför Tv´n och bläddrat i Ellos höstkatalog i 1,5 h timme (som förövrigt bara innnehöll skit), så har hjärtat jobbat och är nyss hemkommen.
 
Åter en hel helg med ledighet. Har lagt två öl på kylning i frysen. Tänkte att vi måste fira den kommande helgen som bjuder på riktigt glassigt väder. Och om inte det var skäl nog att fira så hade jag hittat på något annat för att få smutta på en iskall öl idag.

Jobbat, idag igen. Kanske inte så stor bedrift enligt många, snarare vardag. Och ja, för mig också, men kanske inte lika intensivt och på schema. Orkar gentligen inte jobba, inte plugga heller för den delen. Så vad det ska bli av mig återstår att se:)

Nu väntar helgen, och söndagen är bokad för bad med ingenjörsparet i Fjällnora. Lördagen är öppen och liksaså kvällen.


Egypten 2009





Tills vidare - Inte illa pinkat av en trähäst

Rebecca

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Vi kan nog hålla oss borta från "ingenjörssnack" under åtminstone en dag...det passar sig inte riktigt på playan ;) men jag kan ju inte lova något! HOHO!

2009-06-28 @ 07:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0