Likt världens bakfylla

Jag tänker inte berätta när eller var jag, till slut, somnade i morse. Jag mår fortfarande bedrövligt och ligger i soffan som ett kolli. Jag som hade tänkt göra lite nytta idag, men det ser ut som jag kommer bli sängliggande fram tills senare i kväll. Illamåendet är inte på grund av graviditet, jag lovar! Jag käkar en medicin och slarvig som jag är märkte jag inte att det var dags för nytt recept. Vips så var den slut i söndags och jag mår anus! Det heter med finare ord utsättningssymptom. När man tvärt slutar med ett läkemedel. (Ska ej förväxlas med beroende!) Tänk er världens bakfylla. Yr, illamående, svimfärdig, skakig...
Morsan ska fixa nytt recept, så snart så mår man som en människa igen.

Jag och hjärtat ska fixa lite saker till sovrummet sen. Berättar mera senare.




Tills vidare -  Carpe diem

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0