ett helvete

Har försökt 3 gånger att uppdatera bloggen men det har bara krånglat. Nu försöker jag en sista, sen får det vara!

Igår var ett rent helvete. Hjärtat skjutsade mig till apoteket strax innan det stängde. Men det tar ett par timmar efter att man tagit medicinen innan allt lugnar ner sig igen. På slutet låg jag på badrumsmattan bredvid toaletten och tänkte: nu dör jag. Hjärtat tvingade mig isäng och gav lite avslappnande huvudmassage. Till slut somnade även jag. Vaknade tidigt i morse och måde tipp topp. När man har mått sådär riktigt dåligt får det mig att uppskatta att man faktiskt annars är pigg och kry, men även förbanna mig själv för att jag inte tar hand om min kropp och hälsa bättre.

De ringde från jobbet i morse så jag hoppade in och jobbade 15-20.30. Sen blev det en omgång Buzz hemma hos Tobbe & Sandra. Tydligen inte min starka sida....

I morgon är jag ledig. Sen är det midsommar, vad tusan händer då!?


Tills vidare - Ta hand om er!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: matilda

På midsommar ska jag till danne o deras stuga i öregrund med en del av min släkt och dannes släkt.. Och jag kommer vara den enda nyktra.. Hmm.. Haha

2009-06-18 @ 12:59:17
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0