Sömnlös

Kan inte sova. Kom hem från kära mor runt 12.
Mår så jäkla illa och jag vet att om jag lägger mig i sängen kommer jag må än sämre. Det börjar ljusna ute och gatulyktorna har sedan länge slutat fylla sin funktion. Kanske är det dags att säga god morgon?

Tre saker jag inte förstår mig på: De som använder disktrasan på golvet, mammor som låter sina småglin springa hejvilt och leva rövare, dagens teknik
Tre saker du inte visste jag kunde: Spy efter jag slängt i mig en påse godis på under 5 min, vända ögonlocken ut och in och forma tungan som en blomma.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Allt med Johan Glans och David Batra, Holy night med Celine Dion (jag vet, jag är en obotlig Celine nörd!), ditt hjärta.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Dansa lindyhop (liknande jitterbugg), måla personporträtt och göra grymma bakverk.
Tre favoriträtter: Allt inom husmanskostens ramar. Men kyckling är en höjdare, stark mat och fisk:)






Tills vidare - prickikorv eller prickig korv?

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0