Shoppa hem

Det är ju så jäkla smidigt. Glutta runt lite på nätet, några klick och sen få hämta ut ett paket på posten. Närmare julafton blir det ju inte. Inredning är det som tar upp majoriteten av min tid framför datorn. Finns ju så oändligt mycket kraffs att titta på. Och hade man haft lika mycket pengar som Uppsalas backslickliga utger sig för att ha så hade det nog varit fullt med kul saker här hemma. Kuddar och ljuslyktor är något i alla fall jag inte kan få för mycket av. Typiskt tjejer, eller hur?Här är några kul sidor som jag brukar kika på:

honeyimhome.se

domoda.se
nuncinredning.se
inhousedesign.se
lobdesign.se
favoritsaker.se
houseofhedda.se

our-place.se


Sen så har ju alltid ellos och halens lite småkul saker.
Dessvärre så gick ju min favos inreda.com i konkan. Attans!



Tills vidare - nya kuddar kanske?

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0