Midsommarafton


Igår köpte jag med mig jordgubbar och åkte hem till Proppen för uppdatering. Var för länge sen sist. Åt jordgubbar, snackade skit, rökte, satt vid datan. Allt i vanlig ordning:)
Alltid lika trevligt att få sig en dos av den jäntan. Egentligen tror jag alla skulle behöva det!

Väl hemma sen igen gav jag och hjärtat oss på sänggaveln. Den är nääästan klar. Snart så, snart så...

Idag tog vi oss en lugn start. Sov ut ordentligt. Åt marmeladmackor och drack te´. Sen var det dags för storstäd. Ja, på midsommarafton. När man nästan får damm i maten är det dags att städa;)
Hjärtat är dock inte den tacksammaste att städa med. Blir lätt att han lallar iväg och fastnar med någon småpill som likaväl kan vänta. Tre gånger hade han bara ömsom gått och satt sig vid datan. Och då står jag och skurar golvet på toaletten och hänger tvätt. "Jag måste bara aktivera mitt svenskaspel-kort". Hmrf.....

Nåväl, idag är det exakt 2 år sedan jag och hjärtat träffades för första gången.
Midsommarafton 2007.
Midsommarfest i Rasbo. Det var faktiskt kärlek vid första ögonkastet. En sån där smygkärlek. Lite blygt hängde vi ihop på kvällen och dagen efter. Sedan tog det inte ens 2 månader innan vi var tillsammans.


  

Midsommar 2007!






Tills vidare - trevlig midsommar!

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0