Hemmabygge

Jag har länge sagt att jag ville ha en vadderad sänggavel som vi själva skulle klä med tyg. Har suttit och finulat på vad man skulle använda för skiva, vaddering och om jag ville ha knappar och dyl. Sen så för inte så länge sedan på roomservice så gjorde dom en vadderad sänggavel! Kanon! Då slapp jag fundera mera. Så det är vad jag och hjärtat bökar med nu. Halvägs mot mål. Har vi tur blir den klar idag. Kommer bilder med slutresultatet inom en snar framtid:)


Vill gratulera lillasyster som har fått sommarjobb! Som hon har kämpat, och till slut gled hon bara in på ett bananskal. Kommer sälja barnkläder på Name it. Skulle inte kunna tänka mig ett mer passande jobb för den tösen.

Congrats´!






Tills vidare - Lycka till!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0